dinsdag 3 september 2013

Mijn Favo Liedjes Van Het Moment #1

Ik luister echt heel vaak muziek. Muziek maakt een moment zoveel leuker. Ik luister muziek onder de les (als dat mag van de leraar), onder het bloggen, onder joggen, ga zo maar door. Ik heb dan ook zo mijn favoriete liedjes die ik het meeste heb afgespeeld om mijn mobiel. Die ga ik vandaag met jullie delen!




Ik denk dat dit een van de meest afgespeelde liedjes op mijn mobiel of laptop is: ''Talk Dirty - Jason Derulo ft 2 Chainz''. Oh mijn God, ik ben zo verslaafd aan dit nummer. Please, luister hem eens, hij is echt de moeite waard.



Om dan toch nog even verder te gaan met een Jason Derulo: ''The Other Side - Jason Derulo'' is ook een heerlijk meezingnummer.



Over meezingnummers gesproken, ik ben echt helemaal fan van het liedje ''Made In The USA - Demi Lovato''. Sowieso vind ik Demi helemaal geweldig, ze heeft zulke leuke liedjes.


''Metropolis - David Guetta ft Nicky Romero''. Oke, ik ben dus helemaal weg van dit liedje en van Nicky Romero. Het grootste deel aan liedjes op mijn mobiel zijn dan ook van Nicky Romero. Dit liedje is trouwens een liedje zonder zang, moet je van houden, ik persoonlijk vind zulke liedjes ook super.


Een liedje dat ik ook veel heb afgespeeld is ''Prerry Brown Eyes - Cody Simpson''. Dit is echt zo'n geweldig nummer dat de hele dag in je hoofd blijft spoken, haha!


En tot slot heb ik ontzettend vaak ''Your Body - Christina Aguilera'' geluisterd. Het is een verkeerd liedje, dat weet ik. Maar het is zo'n leuk liedje, ik ben dol op dit liedje!


Wat zijn jullie favoriete liedjes op het moment?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten