maandag 2 september 2013

Essence Beauty Beats LE Collectie 2013

Ik zag op de blog van Aranka, ByAranka om precies te zijn, een artikeltje over een nieuwe limited edition collectie van Essence. Een Justin Bieber LE collectie! Ik was eigenlijk een beetje verbaasd, wat een leuk idee van Essence om een LE uit te brengen van een beroemd iemand. In dit artikel laat ik jullie de producten zien die Essence dus zal gaan verkopen in deze LE!




Ik denk dat Beliebers (fans van Justin Bieber) heel blij zullen gaan zijn met deze collectie. Maar ook mensen die geen fan van Justin zijn, de producten zien, zover ik zie, goed uit. Ik ben erg benieuwd naar deze producten!

Allereerst komt Essence met een aantal oogschaduws uit. Ik vind de kleurkeuze heel goed bij het thema van deze LE passen. Vooral de paarse kleur (derde foto) vind ik super mooi, wauw!


 photo Essence1_zps21482768.jpg


 photo Essence2_zps0eacebc7.jpg
















 photo Essence10_zps5928dbd8.jpg





















Ook heeft Essence vier lakjes toegevoegd aan deze LE. Valt jullie iets op? De lakjes zijn dezelfde kleur als de oogschaduws, wat leuk!
 photo Essence4_zps27c5fab3.jpg

 photo Essence5_zps3fc23a63.jpg



Essence komt ook met drie lipglossjes. Zoals het er nu uitziet, vind ik het hele mooie kleuren! Benieuwd hoe de blauwe kleur uit zal pakken op je lippen. Vergis je niet, blauw is een normale kleur voor op je lippen. Het geeft gewoon een hele koele kleur aan je lippen.
 photo Essence3_zpsbe14583f.jpg



Wow, deze blush! Kijk hoe vet, knalroze. Hiermee sta je zeker, net zoals Justin Bieber meteen in de spotlights! En wat leuk, er staat ''Boyfriend'' in de blush gedrukt als printje. ''Boyfriend'' is een bekend liedje van JB.
 photo Essence_zps467161c2.jpg


Dit is een shimmer powder. Ik denk eerlijk gezegd dat dit een highlighter is. In ieder geval, ook hier weer staat een printje in het product. Er staat namelijk het woord ''SWAG'' gedrukt in deze poeder, leuk!
 photo Essene_zps033a28d8.jpg


Dit product is ook zo leuk, en goed over nagedacht ook. Dit is een eyeliner met aan de ene kant een dun kwastje en aan de andere kant een dik kwastje.
 photo Essence9_zps347a0f09.jpg

Dit vond ik toch we even een apart product. Ik heb geen persinformatie en moet alle informatie over deze producten dus zelf uitzoeken. Dit is wel een heel apart product. Aranka, van ByAranka , vertelt dit over dit aparte nagelproduct:
''Bieber prints! Jij wordt het stralende middelpunt tijdens een concert of afterparty! Krantenknipsels met Justin Bieber foto’s schitteren nu op je nagels! Het werkt als volgt: lak je nagels met twee laagjes lichte nagellak. Pak een stukje krantenpapier met Justin Bieber design, breng de transfer solution aan en druk het papier gedurende 15 seconden op je nagel, met de geprinte zijde naar beneden. Je kunt hiervoor ook een wattenschijfje gebruiken. Breng vervolgens een top coat aan en klaar ben je! Herhaal voor elke nagel. Supercreatief en een waar statement van jouw liefde voor Justin!''
 photo Essence7_zpse4854525.jpg

En tot slot nog iets heel anders. Nameijk hair ties. Iets wat momenteel heel populair is. Een versiersel voor je knot of paardenstaart:
 photo Essence8_zps796b8283.jpg


En dit waren de producten zover ik weet van de Essence Beauty Beats LE Collectie 2013. Ik ben echt heel beniewd naar de producten!

Wat vonden jullie tot zover van deze producten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten