zaterdag 28 september 2013

Kamer Decoratie Tips Voor De Herfst

Het is je ongetwijfeld niet zomaar voorbij gegaan, het is herfst! 21 september, ieder jaar opnieuw, begint de herfst officieel. Langzaam aan wordt je zomergarderobe vervangen door herfstgarderobe, langzaam aan wordt het weer tijd om lekker thuis te zitten in een dikke, comfy, warme trui. Maar, het word ook tijd om je kamer te decoreren, en aan te passen op de herfst! In dit artikel deel ik mijn tips met jullie, hopend op dat jullie inspiratie kunnen op doen, enjoy!
 





























Als ik aan herfst denk, denk ik gelijk aan warmte. Warme kleuren, gezellige kaarsjes... Ik vind dat kaarsjes meteen je hele kamer warmer kunnen maken (letterlijk en figuurlijk!) Ik ben zelf dol op kaarsen, zowel geurkaarsen als gewone kaarsen. Maar he, je kan die kaarsen zelfs nóg leuker maken door ze aan te passen aan de herfst. Zie deze leuke ideeën:

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat die pompoentjes zijn. Het ziet er een beetje jelly uit. Iemand een idee wat de pompoentjes die om de kaarsen heen staan zijn, laat het weten! Ik vind dit idee met pompoentjes en kaarsen zo ontzettend leuk, maar helaas weet ik niet waar je deze pompoentjes kunt kopen, dus bedacht ik me, dat je die pompoentjes ook kan vervangen door bijvoorbeeld kleine herfstgeurige zeepjes, of zelfs door echte pompoenen, wees creatief. Koop een leuk schaaltje, wat kaarsen in verschillende maten, wat decoratie, en taaa daaa, de eerste herfstkamerdecoratie heb je al binnen.





























Op naar het volgende creatieve idee. Hier nog een voorbeeld van kaarsjes. Ik ben zo verliefd op dit idee! Koop gewoon super goedkope, simpele kaarsjes, een aantal stokjes kaneel, een beetje touw en eventueel nog een schaaltje waar je de kaarsjes op kan zetten. Ik weet eigenlijk wel zeker dat Xenos en Action zulke dingetjes verkoopt voor een heel laag prijsje. Ik denk dat degene die deze kaarsjes gemaakt heeft, lijm heeft gebruikt om de kaneel stokjes eerst vast te plakken aan de kaars en vervolgens een stuk touw om de kaneel heeft gedraaid. Ik denk dat secondelijm of lijm van een lijmpistool het beste werkt voor dit soort DIY. Ook kun je als extraatje nog wat walnoten, wat in dit geval is gebruikt, neerleggen op de schaal naast de kaarsjes.



























Wat ik persoonlijk echt heel erg leuk en gezellig vind staan, is een canvas op je muur of op een kastje in je kamer. Ik weet dat je je eigen canvas kunt maken op Kruidvat. Kies je eigen plaatje of foto uit die je op je canvas wilt hebben. Je kunt natuurlijk plaatjes en foto's van internet afhalen, maar je kan ook persoonlijke foto's gebruiken. Die keus is aan jou.

Ik vond deze twee plaatjes bijvoorbeeld heel erg mooi om op canvas te laten drukken. De plaatjes voor op canvas zijn zeer zeker geschikt voor de herfst, maar door de roze kleuren staat het wel heel fris. Ook hier geld weer, wees creatief met foto's en plaatjes, bewerk je eigen of op internet gevonden foto's, maak er iets leuks van.






















































Dan gaan we verder met het volgende ideetje. Namelijk herfst quotes. Ik ben dol op quotes! Ik heb er ooit ook al eens een artikeltje over geschreven. Hier heb ik een aantal herfst quotes voor jullie, die je bijvoorbeeld zelf kan uitwerken. Misschien weer op canvas, misschien kun je van die grote letters bij Xenos of Action halen waar je de quote mee maakt, kies maar!

Deze quote vind ik zelf heel leuk, en je moet er een beetje over nadenken. Er staat: ''Fall In Love'' met een herfstblaadje erbij. Voor de mensen die het niet snappen, ''fall'' betekend herfst in het Engels. Snappie? Zelf vind ik de letters niet heel mooi, maar het gaat om de tekst zelf. Je kunt de tekst zo bewerken en aanpassen hoe je dat zelf wilt.







































Dit waren mijn kamer decoratie tips voor de herfst om je kamer helemaal autumn proof te maken! Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad, en geniet van de herfst!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten