zaterdag 28 september 2013

Essence Stays No Matter What Eyeliner Pen 01 Midnight Black

Ik draag iedere dag eyeliner. Eyeliner faked dat je wimperrand dikker is, waardoor je ogen voller lijken. Ik ben echt verslaafd aan eyeliner, en dan met name aan eyeliner pens. Ik ben niet echt groot fan van vloeibare eyeliner, vloeibare eyeliner neemt altijd zoveel tijd in beslag, en dat kan ik niet hebben vlak voor school. Ik ga altijd voor een eyeliner pen, dit werkt super makkelijk en snel. Het liefst gebruik ik de Essence Stays No Matter What Eyeliner Pen. Ik ben er dol op! Lees verder voor mijn mening over deze eyelinerpen!




Sowieso is de eyelinerpen van Essence budgetproof. Hij is te koop bij Kruidvat voor slechts €2,89.

De stift zelf ziet er cool uit. Hij is zwart met gifgroene/neon-gele letters en opdruk. Een leuk accent. De eyelinerpen belooft 24 uur lang te blijven zitten, ook beloofd hij waterproof te zijn. De vorm is lang en dun, dit maakt het heel makkelijk om de eyelinerpen vast te houden, en makkelijk een lijntje te zetten. Dus ook erg aan te raden aan mensen die geen ervaring hebben met eyeliner en dit graag willen proberen.



Het puntje van de eyelinerpen ziet er prima uit. Hij is spits waardoor je sowieso al een gewoon perfect lijntje kunt zetten, maar waardoor hij ook geweldig is voor een winged eyeliner. Deze eyelinerpen die jullie nu op de foto's zien, is al mijn tweede. Mijn eerste eyelinerpen van Essence was opgegaan (dezelfde die ik dus nu in dit artikel review). Hier heb ik erg lang meegedaan, maar uiteindelijk sleet het puntje van de eyeliner waardoor hij niet meer heel makkelijk aanbracht. Maar dat maakte me niet uit, want het werd toch tijd voor een nieuwe eyelinerpen.



Doet de eyeliner goed zijn werk, en komt hij zijn beloftes na? Nee, niet alle beloftes. Maar wel de belofte van lang blijven zitten. Ik vraag me nog steeds af hoe sommige budgetmerken, in dit geval Essence, het klaar speelt om een product heel goed te laten werken en heel goedkoop te kunnen verkopen! Een normale schooldag duurt bij mij ongeveer zeven uur. In die zeven uur is er geen vervaagde eyeliner te bekennen. De eyeliner slijt gewoon niet. Ik hoef hem nergens bij te werken. Zelfs bij feestjes blijft hij precies hoe ik hem heb aangebracht op zijn plek zitten. Van 's ochtends dat ik hem heb aangebracht, tot 's avonds dat ik hem eraf haal, zit hij perfect. Wel raad ik aan om echt een hele goede make-up remover te gebruiken. Ik gebruik altijd kokosvet, met daarna Seba Med Facewash om de restjes kokosvet weg te halen. Als je geen goede make-up remover gebruikt, kan ik je vertellen dat je deze eyeliner er niet af gaat krijgen.


Waterproof is deze eyelinerpen helaas niet, zodra er water aan te pas komt, gaat hij echt ontzettend uitlopen, en als hij dan eenmaal is opgedroogd, krijg je hem ook nog amper van zijn plek. Ik moet op school heel vaak lachen, en dan echt keihard lachen, dus dat ik gewoon tranen lach. Hier moet ik echt mee oppassen met deze eyeliner, want voor je het weet, loop je rond met zwarte vlekken op je ogen.

Met de eyelinerpen kun je mega dunne lijntjes zetten, maar ook dikke lijnen zetten. Je kan er dus eigenlijk alle kanten mee op. Ik ga zelf altijd voor een dun subtiel lijntje. Deze eyeliner is trouwens niet geschikt om te gebruiken op je waterlijn! Gebruik deze eyeliner alleen op je ooglid.

Er zijn drie verschillende kleuren Stays No Matter What Eyeliner Pens te koop: een bruine, grijze en een zwarte. Ik heb de zwarte kleur: 01 Midnight Black. Deze is echt diepzwart, wederom weer goed gedaan, Essence!

Mijn mening:
Dit is mijn favoriete eyelinerpen ever! hij blijft echt ontzettend goed op zijn plek zitten, brengt makkelijk aan, geweldig. Wel jammer dat hij niet waterproof is, want dit beloofde Essence wel. Maar voor de rest is dit zeker een van de uitspringers wat budgetproof make-up betreft! Een dikke, vette aanrader dus!

Cijfer:
9,5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten