maandag 19 augustus 2013

Taylor Swift On The Red Carpet #1

Ik vind het altijd super tof om afbeeldingen op te zoeken van celebrity's die mooie, aparte jurken dragen op de rode loper. Er zullen vaker zulke artikeltjes voorbij komen op FOB, met steeds een andere celebrity. Taylor Swift bijt deze keer het spits af. Ik heb een aantal foto's gevonden van Taylor op de rode loper. De outfits die ze aanheeft, ga ik beoordelen.







 
Laten we gewoon maar beginnen met de outfit die voor de break van dit artikeltje staat. Dit vind ik serieus een ge-wel-di-ge jurk. Champagne van kleur en dan al die paillette (althans ik denk dat het paillette zijn, want ik kon de foto niet van dichtbij bekijken). D'r haar in een staart aan de zijkant, staat haar mooi! En als je goed kijkt heeft ze om haar linkerarm een arband. Geweldig!




taylor swift 2012 amas 10

Taylor, Taylor, Taylor, wat een prachtige keuze van je jurk. Kort, weer champagne/goudkleurig, en weer die mooie details op haar jurk. Ik vind de lange mouwen aan de korte, strakke jurk echt een hele goede keuze. De oorbellen die ze draagt passen super bij de jurk. En wauw, Taylor, die pony staat je echt verdomde goed, jeetje! Haar make-up is heel strak, vooral bij de ogen, wat haar natuurlijk prachtig staat. Ze heeft er wel voor gekozen om de lippen iets zachter te houden. Deze jurk + make-up staan haar stunning!







Deze jurk vind ik ietwat apart. Niet echt mijn smaak. Voor mij heeft hij niet echt de ''WOW-factor''. Het rode in haar jurk staat haar wel heel mooi. Over haar haar is absoluut niet te klagen. Losse krullen, en weer die pony, staat haar goed! De rode lippen vind ik heel goed gecombineerd bij deze jurk.





Heel mooi, heel mooi! Ik heb iets ontdekt: rood is het geheime wapen van Taylor geloof ik, haha! Kijk toch hoe mooi het haar staat. De jurk gaf mij deze keer wel een absolute ''WOW-factor''. Zelf ben ik niet echt van het doorschijnende daarboven. Maar alles is bedekt door de lijnen die bij de bovenkant van de jurk lopen. Ook vind ik het supermooi dat het bovenlijfje van de jurk strak is, en de jurk flowy naar beneden uitloopt. Voor de make-up heeft ze gekozen voor een smokey-eye en weer zachte lipkleur, mooi! Stijl haar staat haar ook heel goed.




























Adembenemend mooi. Geen woorden voor. Wow, wat een geweldige jurk. Net een prinsessenjurk! Ik weet niet wat ik moet zeggen. Het korset is strak en heeft een andere kleur paars dan de onderkant van de jurk. Jeminee, wat staat deze jurk haar goed. De onderkant van de jurk is ook weer flowy, en aan de onderkant van de jurk zitten weer mooie details. Voor haar haar heeft ze gekozen voor strakke krullen, wat haar heel mooi staat. De make-up heeft ze flink gematcht met haar jurk. Ook weer die paarse tinten. En haar lippen zijn rood met een beetje paarsige undertoon. 

Dit was Taylor Swift On The Red Carpet. Mijn favoriete jurk was absoluut de paarse!

Wat was jullie favoriete jurk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten