zondag 11 augustus 2013

Producten Die Ik Iedere Dag Gebruik + Mini Reviews + Eindlook

Ik heb denk ik, na al die tijd producten testen, nu eindelijk mijn alledaagse producten bij elkaar gevonden. Dit zijn dus de producten die ik 9 van de 10 keer gebruik. Natuurlijk gebruik ik ook andere producten, en al zeker als ik meer tijd heb of naar een feestje ga. Maar dit zijn dus de producten die ik bijna iedere dag gebruik.





















Dit zijn dus alle producten die ik dagelijks gebruik. En zoals je kunt zien, zijn het vrijwel alleen maar budgetproducten.



















Bij ieder product dat je nu zal gaan zien, leg ik uit hoe ik het gebruik en geef ik een soort mini review. Ook staan de producten in de volgorde hoe ik ze gebruik.


























STAP 1: Oogschaduw basis aanbrengen. Essence I <3 Stage Eyeshadow Base is echt mijn favoriete oogschaduw basis ever. Hij blijft goed zitten, zorgt ervoor dat de oogschaduw niet in de lijntjes trekt, en hij is super budget. Ik breng hem altijd met de applicator aan, en blend hem met mijn vingers.






















STAP 2: Wanneer ik de oogschaduw basis laat drogen, breng ik altijd wat Essence Stay All Day Concealer 16H aan. Ik gebruik de kleur 20 Soft Beige. Deze concealer werkt fijn. Maar ik denk dat hij op onzuiverheden beter werkt dan op wallen. Maar de dekking is opzich goed genoeg voor mijn wallen. Iets dekkender zou beter zijn geweest!




















STAP 3: Ik teken mijn wenkbrauwen altijd bij met het HEMA Eyebrow Pencil in 10. Dit is de lichtste kleur, en aangezien in blond ben, is dit wenkbrauwpotlood de goede kleur. EINDELIJK een wenkbrauwpotlood dat niet te donker is voor mij. Dit wenkbrauwpotlood is helemaal geweldig. Hij geeft een hele natuurlijke uitstraling, en ik vind hem helemaal top. 




















 STAP 4: Ik breng altijd wat wenkbrauwgel aan zodat mijn wenkbrauwen de hele dag goed blijven zitten. Hiervoor gebruik ik het Catrice Lash/ Brow Designer Shaping And Conditioning Mascara Gel. Sow hey, wat een naam, haha! Ik vind deze gel heel goed werken en hij houd mijn wenkbrauwen goed ik model. Wel jammer dat hij steeds een beetje wenkbrauwpotlood mee het flaconnetje inneemt. Vandaar dat de gel ook een beetje bruinig is. Hij is namelijk doorzichtig als je hem koopt. Maar, who cares? Hij is fijn, klaar.























STAP 5: Ik breng meestal altijd deze Rimmel oogschaduw in 102 Backstage aan op mijn bewegende ooglid. Ik heb nooit tijd op een volledige ooglook te maken, maar ik wil mijn ogen altijd toch net nog een extra beetje bling geven. Daar is deze oogschaduw van Rimmel fantastisch voor.





















STAP 6: Dan breng ik ook altijd nog een dun lijntje eyeliner aan op mijn bewegende ooglid. Dit doe ik zo dicht mogelijk tegen mijn wimper-rand aan. Ik gebruik hiervoor altijd Essence Stays No Matter What Eyeliner Pen. Laten we hier kort over zijn, geweldig. Diepzwarte kleur, blijft de hele dag zitten. Het enige wat ik een minpuntje vind, is dat het puntje net niet spits genoeg is om een perfecte wing te maken. Nu maak ik ook alleen maar wings naar feestjes en niet naar school, maar toch, het is jammer.






















STAP 7: Ik breng altijd Catrice Longlasting Eyepencil Waterproof aan op mijn waterlijn. Zowel mijn onderste waterlijn, als mijn bovenste waterlijn. Hij blijft niet suuuper lang zitten, wat betekend dat je hem tussendoor even moet bijwerken. Maar dat vind ik opzich helemaal niet erg. Want het is een diepzwarte kleur, en brengt makkelijk en zacht aan. Ook ontdekte ik laatst dat er een slijpertje bij zit, hoe handig?





















STAP 8: Tijd om de wimpers te krullen. Ik heb werkelijk geen flauw idee waar deze wimperkruller vandaan komt. Stiekem heb ik het idee dat hij van de HEMA vandaan komt, maar dit durf ik absoluut niet zeker te zeggen! Hij werkt prima, en ik merk duidelijk verschil wanneer ik mijn wimpers gekruld heb en wanneer ik mijn wimpers niet gekruld heb.

























STAP 9: Mascara aanbrengen. Deze mascara van Max Factor gebruik ik de laatste tijd. En wat hij heel goed doet is mijn wimpers scheiden en netjes recht lang maakt. Ook geeft hij wel redelijk volume. Dit is Max Factor False Lash Effect Fusion.
























STAP 10: Voor wat extra volume breng ik altijd NYC BIG BOLD Mascara aan. En jeetje, deze geeft volume, niet normaal. Grote aanrader! Ik gebruik niet graag alleen deze macara, omdat hij voor de lengte van mijn wimpers niet bepaalt iets doet, daarom breng ik deze mascara altijd over de mascara van Max Factor aan.























STAP 11: Ik breng altijd wat blush en (kapotte) bronzor aan. Hiervoor gebruik ik MAX Blush aan in 022 Rosewood. Voor de bronzor gebruik ik deze kapotte Catrice Sun Glow Bronzing Powder 020 Deep Bronze. Hij is helemaal verbrokkeld maar werkt nog steeds! En ik kan hem gewoon niet weg doen, hij is zo fijn en geeft zo'n mooie sunkissed look. Ik gebruik voor beide producten aan te brengen deze Etos Blush kwast, die eigenlijk een heel klein beetje te stroef is. Maar ik ga opzoek naar een nieuwe blushkwast!


















Dit artikel heeft me heel veel werk en tijd gekost. In totaal heb ik een uur aan dit artikel gewerkt. Dus met foto's ed maken. Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad en vonden jullie het leuk om te lezen, bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten