zaterdag 10 augustus 2013

Nieuwe Essence Producten September 2013

Ik zag op de blog van VeraCamilla een artikel over de nieuwe producten die Essence in spetember 2013 zal gaan uitbrengen. Nieuwschierig dat ik was! Ik ging op onderzoek uit op internet, en heb een aantal nieuwe producten van Essence gevonden. En naar een aantal producten ben ik wel heel nieuwschierig...











Ik ben benieuwd hoe gepigmenteerd de Essence Metal Glam Eyeshadows zullen gaan zijn. Ik vind de verpakking niet heel spannend, maar het gaat natuurlijk om wat er in de verpakking zit. 2,59 per stuk




Essence komt uit met nieuwe Eye Sorbet oogschaduws. Essence heeft voor lichte pastel tinten gekozen, zoals je kunt zien. 2,89 per stuk




















Ook komt Essence uit met Blush Sticks. Hier ben ik echt heel benieuwd naar, en wil ik ook zeker gaan uittesten en reviewen! 2,59 per stuk
























Ook komt essence met lipbalms met een kleurtje. Er zijn meerdere tinten en kleuren beschikbaar. 2,39 per stuk

essence02

Oke, hier ben ik echt excited over. Ik bedoel, lipbalms met de meest te gekke smaken en geuren. Van cherry brownies, tot apple pie, tot mint drop. Ik wil ze hebben! En al zeker voor de prijs: 0,99 per stuk

essence04

Essence Longlasting Lipsticks. Tja, hier ben ik opzich ook wel benieuwd naar. Er zijn verschillende kleuren en tinten beschikbaar. 2,39 per stuk




essence_nieuwe_producten_september02
Oeh, hier ben ik ook benieuwd naar. Essence komt uit met twee nieuwe kwasten! Een kabuki kwast en een eyeliner kwastje. De kwasten die ik van Essence heb gehad, of nog steeds heb, vond ik erg fijn.
Kabuki: 3,99
Eyeliner kwast: 1,59

De oude Essence producten die uit het schap gaan, zullen nu of binnenkort met 50% korting te koop zijn. Wees er snel bij, want op=op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten