dinsdag 6 augustus 2013

Nivea Soft Hydraterende Crème

Iets wat ik heel belangrijk vind, is een goede huidverzorging. Iedere dag facewash gebruiken, mijn huid 1 keer per week scrubben, maar ook mijn huid hydrateren. Dit hydrateren doe je met een dagcrème. Voor dit hydrateren heb ik een nieuwe favoriet gevonden, hier ga ik dus ook een artikel over schrijven.




















Ik kocht hem in Frankrijk, dus vandaar ook de Franse beschrijving. Maar wees niet bang, ik heb alle informatie die belangrijk is over dit product, opgezocht in het Nederlands. Een week heb ik dit product voor jullie getest. En oh, wat ben ik blij met 'm. De Nivea Soft Hydraterende Crème. Deze crème is zowel geschikt als crème voor je gezicht, maar hij is ook voor op je lichaam te gebruiken.

De crème bevat Jojobaolie & Vitamine E. Jojobaolie is een natuurlijke olie die vaak in crèmes verwerkt word. Ook is Jojobaolie heel voedend voor de huid, en maakt je huid zacht. Wat ook heel fijn is, is dat de crème geen parabenen bevat.

Ingrediënten die de crème bevat:



















De substantie van deze crème is heerlijk luchtig, waardoor hij heel makkelijk en snel aan te brengen is op je huid. Jullie kennen misschien ook de normale Nivea crème. Die in het donkerblauwe, tinnen doosje. Die is juist heel dik en stroef. Nivea Soft is juist het tegenovergestelde.




































Ook de geur van de crème is heel lekker. Hij ruikt heel neutraal, en ik denk dat veel mensen deze geur wel kunnen hebben. Hij ruikt fris, maar ook crèmerig. De geur is heel neutraal, en zodra je hem hebt aangebracht, en hebt laten intrekken, verdwijnt de geur ook snel. Er blijft nog even een hele lichte waas van geur over, maar ook deze verwijnt in de loop van de dag.

Mijn mening over deze crème:
Voor mijn gevoel is dit de beste crème die ik ooit geprobeert heb. Als ik hem heb aangebracht, trekt hij goed in. Hij laat een heel zacht laagje achter op mijn huid, en mijn huid voelt echt zoals een babyhuidje! De crème is ook echt een super basis voor onder je make-up. Foundation e.d kunnen je huid vaak nogal uitdrogen, maar dat houd deze crème absoluut tegen! Ik heb het gevoel dat mijn huid goed gehydrateerd word, en dat deze crème dit lang vasthoud. Hiermee bedoel ik, dat de crème mijn huid zacht en goed doet laten aanvoelen, de hele dag door. En dat vind ik echt een onwijs goed pluspunt. Ook na facewash, of andere uitdrogende producten die je huid reinigen, maakt deze crème je huid weer zacht. En dat is dus echt het hoogtepunt van dit product. Bij namelijk iedere crème die ik test, of gebruik, word na het reinigen mijn gezicht heel droog, welke crème ik dan ook aanbreng, mijn huid blijft droog aanvoelen. En deze crème zorgt echt ervoor dat mijn huid goed gehydrateerd word na het reinigen van mijn huid met een uitdrogend product. Ook heb ik geen enkele onzuiverheden van deze crème gekregen.



















Ik ben zo enthausiast over deze crème. Ik word echt gewoon blij hiervan. Mijn huid is zo goed opgeknapt wat droogheid betreft. Ik heb namelijk een ietwat vettere T-zone en voor de rest een droge huid. Ook bij die ietwat vettere T-zone heb ik nergens last van gehad met deze crème. Ik ben er dolblij mee!


De prijs: €4,80 voor 200 ml. Er zijn ook nog andere formaten te koop, met een andere inhoud. Hou er wel rekening mee dat ik deze crème in Frankrijk heb gekocht, en dat het misschien mogelijk is dat de prijs met Frankrijk en Nederland kan verschillen!


















EINDCIJFER:
9,5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten