woensdag 7 augustus 2013

Empty & Old #1 (Opgemaakt)

Voor de eerste keer een opgemaakt artikeltje op FOB! We hebben besloten om de reeks ''opgemaakt'' Empty & Old te noemen. Empty staat voor leeg, en old staat voor oud. Dus we laten jullie niet alleen producten zien die we opgemaakt hebben, maar ook producten die oud zijn, of die we niet meer gebruiken. Vandaag is aan mij de beurt om deze producten met jullie te delen!


















Allereerst, deze nagellak remover van Etos. Dit was serieus de beste nagellak remover die ik tot nu toe geprobeert heb. Hij haalt alles weg, normale nagellak, donkere nagellak, glitter nagellak enz. En hij kost maar een euro'tje. AANRADER


















Dan de eyeliner van Liquid Liner van Essence. Ik heb deze vloeibare eyeliner een hele tijd lang met veel plezier gebruikt. Hij is diepzwart en trekt een goed lijntje. AANRADER
En ja, de hele tekst is er ook afgesleten, haha!



















Mijn Dove Original Deodorant is ook op. Ik heb er ooit ook een artikel over geschreven. Maar ik ben blij dat hij op is, ik begon me namelijk steeds meer aan de geur te irriteren. Terwijl ik me eerst nooit aan de geur gestoord heb. Voor de rest is het een prima deo die je twee keer per dag moet opsprayen. HALF AANRADER, HALF AFRADER



















Een desinfecterende handgel van Kruidvat is ook opgegaan. Ik heb altijd desinfecterende handgel op mijn bureau staan. Dit vind ik fijn om tussendoor even te gebruiken. Dit is een prima handgel, en makkelijk mee te nemen doordat hij zo klein is. AANRADER



















Tot slot van de dingen die ik heb opgemaakt, deze mascara van L'Oréal. Deze mascara heb ik echt met veel liefde gebruikt. Het was een prima mascara met aan het einde van het borsteltje een puntje waardoor je de puntjes van je wimpers goed met mascara kon aanzetten. Dit werkte echt goed. AANRADER



















Dan nog een paar dingetjes die ik weggooi omdat ik ze niet meer gebruik, of omdat ze oud zijn.

Allereerst, deze Essence My Skin crème. Ik heb hem een hele tijd gebruikt, maar het werd nu echt tijd om hem weg te gooien. Ik gebruikte hem niet meer, en het werd tijd dat hij in mijn Empty & Old bakje kwam. Verder vond ik deze crème niet heel speciaal. Alleen de geur was lekker. AFRADER


















En dan nog de Eyeliner van de Action. Halleluja, hoe slecht wil je een eyeliner hebben? Je kan er geen eens een fatsoenlijk lijntje meer trekken, of hij is er al helemaal afgekorrelt. Nee, dit is een echt AFRADER.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten