dinsdag 30 juli 2013

Landen / Plaatsen Waar Ik Graag Naartoe Wil


Oeh, ik heb gewoon een aantal plaatsen waar ik nog naartoe moet zijn geweest. Ik denk dat iedereen zo wel zijn lijstje heeft met musts van plaatsen waar hij nog graag naartoe wilt. Sommige mensen hebben echt van die afvinklijstjes met hun plaatsen, als je er dan eenmaal bent geweest kun je die plaats afvinken. Een afvinklijstje heb ik niet, maar ik heb wel een artikel gemaakt voor jullie met plaatsen waar ik nog graag naar toe wil gaan. De plaatsen waar ik het liefst nog naartoe wil, staan natuurlijk helemaal bovenaan. Veel leesplezier!






















Ik heb lang getwijfeld welke bestemming ik nu op nummer 1 moest zetten. Twijfel de twijfel. Ik ben er uiteindelijk toch uitgekomen. Mijn nummer 1 bestemming is CURAÇAO! My God, ik moet dit prachtige eiland voordat ik sterf bezocht hebben. Ik bedoel, wie wil er nou niet naar Curaçao? Een prachtig eiland met palmen, strand, zee, de leuke gekleurde huisjes, en niet te vergeten, de shopping-mall. Toen ik de eerste keer beelden van Curaçao zag, wist ik het meteen, ik moet er gewoon heen!

Maak kennis met de Penha. Het ultime beautyparadijs!










































































Dan bestemming nummer 2. New York. Hier heb ik dus zo over zitten twijfelen. Maar nee, hij komt toch op nummer 2, en dat rijmt ook nog. Tja, wat valt hier nog meer over te zeggen? New York is huge, huge gebouwen, het vrijheidsbeeld, Times Square, huge winkels. Paradijs!


































































En tot slot, nummer drie. Hong Kong. Ik weet dat sommige mensen dit maar helemaal niks vinden, maar ik vind Hong Kong nu eenmaal vet. Het lijkt me geweldig dat, als er schonere lucht was, eens een bezoek te brengen aan Hong Kong.
















































Dit was het artikel. Hopelijk vonden jullie het leuk en bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten