maandag 29 juli 2013

''Douchegoodies In Hotels''

Je kent het allemaal wel, als je op vakantie gaat, een weekendje weg gaat, of er gewoon eens tussenuit gaat. Soms ga je naar een hotel. In hotels zijn er twee van de drie keer ''douchegoodies''. Dus producten die gratis van het hotel worden aangeboden. Meestal zijn dit een shampoo, douchegel en een of meerdere zeepjes. Soms zitten er nog wat extra dingetjes bij, zoals bodylotion e.d. In dit artikel geef ik jullie mijn mening over de welbekende ''douchegoodies'' in hotels.




















Zelf ging ik eerst overnachten in een ander hotel voordat we op vakantie gingen. Ook in dit hotel waren de ''douchegoodies'' makkelijk te overzien. Ze liggen altijd zo leuk op een schaaltje, en iedere keer opnieuw als ik die kleine leuke ''douchegoodies'' zie, wil ik ze gelijk uitproberen. En dat heb ik gedaan.

Ik persoonlijk denk eigenlijk dat die ''douchegoodies'' bedoelt zijn als een tijdelijke vervanging van je eigen shampoo, douchegel, en soms bodylotion en conditioner. Sommige mensen blijven maar een nachtje in een hotel, en hebben dan geen zin om hun eigen douchespullen mee te nemen, vandaar staan er dan zulke producten. En geef toe, een hotel doet dit eigenlijk ook wel om zich een beetje ''luxe'' voor te doen. Het ziet er natuurlijk ook wel luxe uit als je een hotelkamer binnenkomt en er staan allemaal ''douchegoodies''.
Douchegel




















Mijn mening:
Als ik dus echt eerlijk ben, vind ik ''douchegoodies'' in hotels echt neutrale producten. Producten in een hotel springen er eigenlijk niet echt bovenuit. Het zijn gewoon simpele producten. Vaak ook een beetje uitdrogend. En al zeker die zeepjes, oh, laten we op houden over die uitdrogende zeepjes, haha! Ik vind niet echt dat ze mijn huid verzorgen hoe ze mijn huid zouden horen te verzorgen. En helaas ook een minpunt zijn de geuren die de producten hebben, echt niet lekker! Wel zou het natuurlijk zo kunnen zijn dat er in luxere hotels ook luxere en meer ''douchegoodies'' te vinden zijn. Maar ach, je betaalt er toch niks extra voor, dus eigenlijk zijn ze altijd wel welkom.

Shampoo met een tekst die bijna niet te lezen viel




















Ook misschien nog even leuk om te vertellen, ik weet nog dat ik een keer een nacht in een hotel zat, en dat ik mijn reinigingsdoekjes vergeten was uit het koffer te halen (we overnachtten toen om de volgende ochternd verder te rijden naar onze bestemming), ik besloot toen om het zeepje wat in de badkamer van de hotelkamer lag te gebruiken om mijn make-up mee af te halen. Ik zweer het dat ik mijn ogen goed dicht had, maar jeetje wat brandde dat aan mijn ogen, Zo pijnlijk! Maar nu is een zeepje natuurljjk ook niet echt geschikt om je make-up mee af te halen.
Zeepje

Het blokje zeep






































Op zich, ik vind het wel altijd leuk als er in een hotelkamer ''douchegoodies'' te vinden  zijn. Maakt niet uit hoe de kwaliteit is. Het hoort nu eenmaal bij een hotel, toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten