vrijdag 19 april 2013

Catrice Eyebrow Set

Als er 1 stap is die ik in mijn ochtendroutine niet meer kan missen, zijn het wel wenkbrauwen. Oh, en mascara, en oogpotlood, en eyeliner, haha! Maar daar gaat het even niet om. Wenkbrauwen dus... Wenkbrauwen kunnen je gezicht een zo veel mooiere shape geven! Ik ben helemaal into the natuurlijke wenkbrauwen. Bij deze dus ook een review van Catrice Eyebrow Set. Hope you like!


















 
 
 
 



In dit mooie glimmend zwarte doosje, zitten twee verschillende wenkbrauwkleurtjes. Een lichte en een iets donkerdere. Ook zitten er twee tools in verstopt, in een uitschuifbaar laatje. Namelijk een epileer-pincet en een schuin-afgesneden kwastje. En het zal je misschien verbazen, (mij heeft het ook laten verbazen) maar de pincet werkt echt ontzettend goed! Écht een hele fijne pincet! En op het schuin-afgesneden kwastje, heb ik ook niets op aan te merken.










































Waar ik blij om ben is dat er twee kleurtjes in het doosje zitten. Ik heb namelijk nogal lichte wenkbrauwen, waardoor het moeilijk is voor mij om een geschikte kleur te vinden. Gelukkig is de lichtste kleur licht genoeg voor mij! Hij is dus ook zeker aan te raden voor blonde mensen. Natuurlijk ook voor mensen met bruin haar, want er zit immers ook een donkerdere kleur in het doosje.

Lichtere kleur (STOM DAGLICHT!)



















Donkerdere kleur (STOM DAGLICHT!)








































Ik vind dit kitje erg fijn werken, en hij geeft mijn wenkbrauwen een heel natuurlijk effect. Het lijkt helemaal niet of je er met een dikke stift over hebt zitten tekenen, (wat je soms wel bij mensen ziet!)


Normale foto




Met grote ogen kijken



Boos kijken





















Ook erg handig is, dat je hem mee op reis kan nemen doordat hij zo lekker compact is. Ik denk dat dit het fijnste eyebrow-kitje is dat ik tot nu toe heb getest. En zoals je op de foto's kan zien: zowel als je normaal, met grote ogen, of boos kijkt, je wenkbrauwen zitten goed!

Deze eyebrow-set is te koop voor €3,99 bij Kruidvat. Ik vind hem echt fijn. Aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten