zaterdag 13 april 2013

Catrice Photo Finish Liquid Foundation 18H 010 Sand Beige

Zoals jullie al weten hebben we het nogal druk met school. Vandaar dat dit artikeltje iets korter wordt dan dat jullie gewend zijn.
Ik ga het namelijk hebben over een super fijne foundation van Catrice: Photo Finish Liquid Foundation 18H. Hope you like! 
(Je ziet dat de foundation al erg vaak gebruikt is!)


















Ik gebruik al een tijdje deze foundation, en vanaf het begin beviel me deze al aardig goed. Hij brengt fijn aan en denkt goed, en zeker voor de prijs. De prijs is namelijk: 5,99. Deze foundation beloofd wel achttien uur te blijven zitten. Dat zou toch geweldig zijn voor zo een prijs? Helaas ben ik over het lang blijven zitten iets minder tevreden, want als ik hem s' morgens aanbreng en dan naar school ga, heb ik toch altijd het idee dat er al aardig wat foundation van mijn gezicht af is. Dit komt natuurlijk ook grotendeels doordat ik met de fiets naar school ga, maar dit is toch wel een minpuntje.




















De foundation zit in een heel fijn flesje met een pompje, zo kun je de foundation echt helemaal opmaken. Want als er geen foundation meer uit het pompje komt, kun je het flesje makkelijk opendraaien en zo de foundation uit het flesje halen. Doe dit zeker want, ik dacht dat mijn foundation op was, maar later bleek dat ik er nog super veel uit kon halen, haha!




















Zelf heb ik de kleur 010 Sand Beige, in het flesje lijkt het nogal wat licht maar als je hem aanbrengt op je gezicht wordt hij toch wat donkerder, dus vergis je daar niet in!




















Mijn mening over de foundation is vooral positief, de foundation is fijn aan te brengen, hij is wat dikker, hij dekt goed en je krijgt het een mooie glow van! Het enige minpuntje is dus dat ik persoonlijk vind dat de foundation er toch wat snel afgaat. 
Kortom toch een aanrader, zeker voor die prijs! 

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten