zaterdag 20 april 2013

LOTD 20-04-2013

De eerste keer een LOTD (Look Of The Day) op FashionOrBeauty. Spannend, we zijn benieuwd wat jullie ervan gaan vinden. Maar goed, in dit artikel heb ik foto's geplaatst met een LOTD. Dus een look die ik vandaag, 20-04-2013 draag. Ik zal ook vertellen welke producten ik heb gebruikt voor deze look. Hope you like!














Ik ben gegaan voor een iets heftigere nude look. Nu zul je wel denken, hoe kan een nude look nu heftig zijn? Nou, gewoon de kleurtjes oogschaduw feller en dikker aanbrengen, en een wing maken met een eyeliner. Normaal gesproken draag ik nooit dit soort looks. Zeker niet voor school. Maar ik vind, in het weekend en op feestjes moeten dit soort looks kunnen, vinden jullie niet?


























De producten die ik heb gebruikt zijn, (in volgorde van hoe ik de producten heb aangebracht)
- Essence Stay All Day Eyeshadow Base
- Essence Quatro (05 To Die For)
- Essence Mono
- Essence Stays No Matter What Eyeliner Pen (01 Midnight Black)
- Bourjous Eyepencil
- Max Factor Masterpiece (mini)





















Om te beginnen, altijd oogschaduwbasis aanbrengen, belangrijk, niet vergeten!
Ik heb uit het palletje alle kleuren behalve de lichtzalm-kleurige oogschaduw gebruikt. De highlighter heb ik onder de wenkbrauw gebruikt. De licht bruine kleur in het uiteinde van de ooghoek, en de donkerbruine matte kleur in de arcadeboog.

Vervolgens heb ik een diep-paarse kleur in de binnenste ooghoek gebruikt. Maar deze heb ik zo goed geblend, dat je er bijna niks van ziet. Maar ik vond het wel leuk als een klein accentje.

Toen heb ik de eyeliner in een wing aangebracht. Leuk voor de afwisseling! En ik heb een romig oogpotlood van Bourjous aangebracht.





























Tot slot heb ik een Max Factor mascara gebruikt.

Dit was mijn LOTD. Hopelijk vonden jullie het leuk en hebben jullie er iets aan gehad! Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten