vrijdag 22 maart 2013

Ultra Diamond Shimmer 72 Palette

Een oogschaduw-palette dat ik al een jaar in mijn stash heb, maar nog nooit heb gereviewd, is mijn Ultra Diamond Shimmer Palette. Dit palette kreeg ik vorig jaar met kerst. Sinds toen heb ik er enkele looks mee gemaakt, maar ik gebruik dit palette veel te weinig, wat zonde is, want het is een erg fijn palette. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik een artikel schreef over dit palette. Dus, hope you like!



















Om te beginnen wil ik even melden dat ik weet dat mijn ouders dit palette destijds (een jaar geleden met kerst) op http://www.beauty88.nl besteld hebben. De levering van het product is toen ook goed gegaan.


Nu over naar het product zelf. Het palette zelf is zwart en bevat 72 ontzettend goed gepigmenteerde, shimmer kleurtjes. Vooral fellere kleurtjes zitten in dit pallet. Zowel warme als koele teinten. De oogschaduws zijn echt goed gepigmenteerd,ze bevatten een grove glitter wat erg mooi is voor een party-look. Wat wel een nadeel is aan deze oogschaduws is dat, doordat ze zo goed gepigmenteerd zijn, shimmer zijn en ook nog eens grove glitters bevatten, er wel vaak een fall-out onder je ogen kan voorkomen. Maar dit is makkelijk weg te halen met eenbstukje plakband. De oogschaduws voelen zacht en absoluut niet korrelig aan. Ze zijn makkelijk aan te brengen met een oogschaduwkwast. En ook heel makkelijk te blenden met een fluffey blending-kwast.



  



Swatches: Ik heb een aantal swatches gemaakt van de verschillende teinten. Want ja, ik zie het niet zo zitten om 72 swatches op mijn hand te maken, haha!






















Dit palette is erg handig voor op reis en heeft veel afwisseling. Je kunt er complete looks me maken. Een echte aanrader!

Waar dit palette te koop is:
-Ultra Diamond beauty88 €29,99.
-Ultra Diamond boozyshop 28,95.  Maar op het moment is er een korting van 25% en bedraagt de prijs: 21,71.

LET OP: Het zou kunnen dat er nog extra kosten bij kunnen komen vanwege de verzendkosten e.d.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten