zondag 24 maart 2013

Producten Die Ik Amper Heb Gebruikt

Als je je stash gaat opruimen, kom je weer allerlei producten tegen. Producten die oud zijn, niet mooi zijn of producten die amper zijn gebruikt. Zo ben ik ook tijdens het opruimen van mijn stash een aantal producten tegengekomen die ik amper heb gebruikt. In dit artikel laat ik vier producten zien die ik amper heb gebruikt. Voordat ik dit artikel ging schrijven heb ik de producten nog eens getest. Dus er komt ook bij ieder product een mini-review. Hope you like!


















Dit zijn de 4 producten die ik niet vaak heb gebruikt. Jammer, want het zijn leuke producten. Nu ik ze opnieuw heb gebruikt en getest, gebruik ik ze al veel vaker.

Laten we beginnen met de L'oréal Paris Matte Morphose Soufflé Foundation. Waarom heb ik deze foundation amper gebruikt? Simpelweg omdat hij veel te donker is voor mijn huid. Ik ben heel erg bleek, en je kunt je dus voorstellen dat deze soufflé foundation veel te donker voor mij is. Maar met een zachte, mousse-achtige foundation als deze, kun je meer dingen doen dan alleen als foundation gebruiken. Je kunt hem bijvoorbeeld als vloeibare bronzer gebruiken. Hier is hij wel goed voor. Dus nu gebruik ik hem als vloeibare bronzer, en dat werkt prima.

 
















Swatch



















Dan verder met nog een product van L'oréal Paris. Namelijk Lash Architect 4D Waterproof Mascara. Wat ben ik blij dat ik dit product opnieuw ben gaan gebruiken! Het is de beste waterproof mascara die ik ooit heb geprobeerd! Serieus, hij geeft mijn wimpers een ongelofelijke lengte en volume. En bovendien is hij niet van zijn plek te krijgen. Ik heb alles geprobeerd met water, maar hij blijft op mijn wimpers zitten, wat je ook doet. Deze ga ik zeker opnieuw kopen voordat ik in de zomervakantie op vakantie ga.


















Het borsteltje loopt van dun naar dik, en is erg fijn om mee te werken.




















Van dit product hebben jullie al een review op FOB kunnen zien. Gosh Bronzer. Waarom ik deze bronzer bijna niet heb gebruikt, weet ik niet. Het is een fijn product. Een bronzer waarmee je natuurlijk kunt shapen en contouren. Ik heb hem alleen een paar keer gebruikt om te testen voor FOB. Maar nu ik hem opnieuw heb moeten gebruiken voor dit artikel, gebruik ik hem weer vaker. Ik kies dan tussen de foundation van L'oréal Paris of de Gosh Bronzer. 



Swatch



































En dan nog het laatste product. Een Catrice Lipstick 010 Be Natural! Een nude lipstick die ik een tijdje terug kocht. De laatste tijd gebruik ik heb veel vaker. Ik dep hem licht op mijn lippen heen of breng een lipgloss over de lipstick heen aan. Ook kun je deze lipstick als een soort lip erase gebruiken. Een lip erase is een soort lippenbalsem dat je op je lippen aanbrengt, en dan de kleur van je lippen neutraliseert waardoor lipsticks er heel anders uit kunnen zien op je lippen. Ik vind de Catrice Lipstick heel fijn!
 

















Swatch




















Dit was mijn artikel over mijn amper gebruikte producten. Hopelijk vonden jullie het leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten