donderdag 21 maart 2013

Dove Deodorant Original

Ik heb een deo ontdekt die echt de fijnste deo ever is! Ik gebruikte jarenlang de spuitdeo's van Fa. Maar ik wilde wel weer eens overstappen naar een andere deo. Toen ik in de winkel aan een aantal deo's rook, en dus ook aan deze Dove deo, wist ik zeker dat ik de Dove deo gewoon moést kopen. Hij rook zo lekker! En bovendien belooft deze deo ook nog eens heel veel. Benieuwd? Hope you like!


















De geur van deze deo is heerlijk. Vrij natuurlijk. Hij ruikt naar van die romige zeepjes voor onder de douche. En heel ver weg ruik ik een lichte Zwitsal geur. Maar dan ook echt heel ver weg. En jullie weten hoe dol ik op Zwitsal ben... Juist!


Ja, ik weet. Mijn vinger lijkt hier scheef, haha!



















De deo belooft behoorlijk veel. Zo zou hij bijvoorbeeld 48 uur lang moeten blijven zitten/ruiken. De eerste variant van deze deo beloofde 24 uur te blijven zitten. Maar de formule is verbeterd waardoor hij nu dus 48 uur zou moeten blijven zitten. En nu ga ik heel eerlijk zijn. 48 uur blijft deze deo niet zitten. Maar als ik hem in de ochtend op heb gespoten, de hele dag naar school ben geweest en de volgende dag weer wakker word, ruik ik nog steeds een hele lichte geur van deze deo. Dus 48 uur blijft hij niet zitten, maar dat had ik ook wel verwacht. De tijd die hij nu blijft zitten is natuurlijk ook ontzettend lang! Love it!





















Deze deo is ontwikkelt om de oksels na het scheren snel weer te laten herstellen. Dove heeft daarom extra ingrediënten toegevoegd zoals: vitamine E, hydraterende créme. Wat ik een ontzettend pluspunt vind is, dat de deo geen alcohol bevat waardoor je hem dus ook meteen na het scheren kunt gebruiken.




















Ik vind deze deo heel erg fijn, hij bevat goede en verzorgende ingrediënten en bevat geen alcohol. De deo is te koop bij vrijwel alle drogisterijen en ook in de supermarkten is hij te vinden. De prijs bedraagt 3,09.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten