donderdag 21 maart 2013

Tattoo's: Wat Ik Ervan Vind

Al jaren zie je steeds meer tatoeages bij mensen verschijnen. De meningen over tattoo's zijn verdeeld. In dit artikel vertel ik wat ik van tattoo's vind, en of ik zelf tattoo's zou laten zetten. Ook laat ik een aantal voorbeelden van tattoo's zien. Hope you like!

















Sowieso is het zo dat iedereen zelf moet weten of hij een tattoo neemt. Je bent er zelf verantwoordelijk voor. Een tattoo heeft 9 van de 10 keer een betekenis voor de drager van de tattoo. Bijvoorbeeld: inspirerende teksten, plaatjes, herrineringen, symbolen enz.
















Er zijn grote tattoo's met veel plaatjes en teksten, en minder grote tattoo's met een klein zinnetje of een symbool.

















Ik ga jullie nu vertellen wat ik van tattoo's vind.
Ik vind vooral kleine tattoo's met een tekst erg mooi. Het liefste zou ik dan een tattoo willen op een niet erg opvallende plek. Ik vind vooral de tattoo's tussen de vingers, tattoo's op de achterkant van de schouder en tattoo's op de enkel mooi. Maar of ik nou zelf later een tattoo zou willen laten zetten, weet ik nog niet. Dit soort tattoo's vind ik mooi:























Ik ben dol op zwaluwen. Zowel in sieraden als in tattoo's.


















Dit soort tatoeages vallen niet te veel op, en is echt iets wat ik erg mooi vind. Gewoon lekker subtiel.

Zoals je kunt zien vind ik vooral kleine kleurloze tattoo's mooi. Zwarte kleine tattoo's vind ik het mooist. Al deze tatoeages vind ik mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten