maandag 11 maart 2013

Babyshampoo: Waar Ik Het Voor Gebruik

Iedereen vind babyshampoo lekker ruiken, volgens mij. Ik ben ook echt een groot fan van de geur van babyshampoo. Maar waar gebruik ik nou eigenlijk babyshampoo voor? In dit artikel beschrijf ik voor wat ik babyshampoo gebruik, en waarom. Hope you like!



























Om te beginnen wil ik even vertellen dat ik vrijwel altijd Zwitsal babyshampoo heb gehad. Maar ik was laatst bij Kruidvat en besloot eigen huismerk babyshampoo te kopen. Deze babyshampoo is voordeliger, en werkt even goed als Zwitsal.





















Waarvoor gebruik ik nou eigenlijk babyshampoo?
Ik was 1 keer per week al mijn kwasten, en guess met wat ik mijn kwasten was... BABYSHAMPOO! Als je met babyshampoo je kwasten wast, was je je kwasten op een hele milde manier. Sowieso zit er in babyshampoo geen alcohol of parfum, wat natuurlijk heel goed is.






















Ook gebruik ik babyshampoo om mijn haarborstel mee te wassen. Ongeveer 1 keer op de twee weken was ik mijn haarborstel met behulp van babyshampoo en een oude tandenborstel. Hierover komt nog een artikel online!






















En tot slot was ik af en toe mijn haar met babyshampoo. Zoals ik al vertelde bevat babyshampoo geen parfum, alcohol of andere slechte stoffen. Dit is natuurlijk goed voor je haar en hoofdhuid. Dus als je je haar op een echt milde wijze wilt wassen, gebruik dan babyshampoo.

Ik koop tegenwoordig altijd Kruidvat Babyshampoo. Gewoon omdat ze lekker voordelig is. Hij kost namelijk €1,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten