maandag 25 maart 2013

NYC Applelicious Glossy Lip balm

En de trend over de NYC Applelicious Glossy Lip Balm blijft maar doorgaan. Het is niet bij te houden hoeveel beautyblogs over dit product hebben geschreven. Ik was in het Kruidvat en ik wist dat het moest... De NYC Applelicious Glossy Lip Balm kopen. En jawel hoor. Ik heb hem gekocht. Maat wat vind ik er eigenlijk van? Dit is een review over deze lipbalm. Hope you like!



















En ook ik ga mee in de hype. De NYC Applelicious Glossy Lip Balm is inderdaad een heel fijn product. Een heel leuk omhulsel heeft hij. Met appel-details! Het leuke aan deze lipbalms vind ik, dat iedere lipbalm zijn ''eigen appel'' heeft. Ik heb de lipbalm: 356 Big Apple Red. Je kunt je wel voorstellen welke kleurtje deze lipbalm heeft. Juist, rood. De ''appel'' van de Big Apple Red is ''La Grande Pomme.''





































Aan de pigmentatie te zien zou je niet denken dat dit product een lipbalm is. Hij is namelijk ontzettend goed gepigmenteerd. Hoewel je het niet zo goed op de foto ziet (het was heel grauw buiten) geeft deze lipbalm heft effect alsof het een lipstick is. En gelukkig staat deze rode kleur heel natuurlijk, waardoor ik hem dus ook naar school kan dragen.
Sorry dat je de echte kleur niet helemaal ziet vanwege het slechte daglicht!

















Het fijne aan deze lipbalm vind ik dat hij mij lippen goed verzorgd. Weg met de droge lippen, en hallo gladde en verzorgde, rode glanzende lippen! De lippenbalm proeft natuurlijk naar... Appels!

Wat ik ook zo leuk vind aan deze lipbalm is dat er een leuk licht appeltje in de lipbalm zelf zit. Dit ziet er echt heel schattig uit.





















Ook nadat ik iets heb gegeten of gedronken zit deze lipbalm er nog redelijk goed op.


Ik kan deze lipbalm absoluut aan iedereen met droge lippen aanraden! Hij is zo ontzettend fijn, en bovendien zijn er ook nog veel meer kleuren te koop. Hij is ook nog eens budgetproof, wat wil je nog meer?




































Hij is te koop bij Kruidvat voor 2,79.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten