woensdag 27 maart 2013

Yay Or Nay: Smokey Eyes Voor Overdag

Tegenwoordig zie je het steeds vaker: smokey eyes voor overdag. Het is inmiddels een trend geworden. In dit artikel vertel ik wat ik van smokey eyes overdag vind. Een yay of een nay. Hope you like! 


















De meeste zullen wel weten  wat een smokey eye is, het is namelijk een bekende term op beautygebied. Bijna elk meisje/vrouw weet wel hoe een smokey eye eruit ziet maar helaas ziet het er makkelijker uit dan het echt is. Smokey eyes maken is echt niet zo makkelijk! 
Persoonlijk vind ik een smokey eye mooi, maar het ligt dan ook eraan welke kleuren er gebruikt zijn. Smokey eyes naar een feestje vind ik helemaal een yay! Dat komt vooral omdat het toch wat meer opvalt dan als je een beetje oogschaduw en mascara op doet. Maar smokey eyes voor overdag vind ik dan wel weer wat minder, dus dan toch een nay...
Het kan ook een mooi zijn voor overdag maar ik denk dat het dan ook vooral om leeftijd gaat. Als meisjes rond de 19/20 of ouder smokey eyes overdag draagt, vind ik het al mooier dan als een meisje van 14/15 smokey eyes voor overdag draagt. 
Uiteindelijk kies ik dus toch voor nay, omdat het namelijk gaat over: smokey eyes overdag. En ik dat persoonlijk toch wat te donker en opvallend vind. 
Hopelijk vonden jullie deze 'yay or nay' leuk.
 Wat vinden jullie van smokey eyes? Een yay or nay? Laat het weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten