donderdag 7 maart 2013

I Want That Clothes!

Eindelijk, weer eens een nieuwe rubriek op FOB! Namelijk: ''I Want That Clothes!'' Dit is een rubriek met allerlei artikeltjes, waarin we foto's laten zien van welke kleding- of sieraden items we graag willen hebben. Want aangezien onze artikels meestal altijd over beauty gaan, leek het ons wel eens leuk om nu een artikel over 'fashion' te plaatsen. Vaak zien we hele leuke dingen op internet, die we super graag zouden willen hebben. Daarom gaan we 6 foto's plaatsen van kledingstukken/sieraden die we zouden willen hebben.
Iedere keer krijgen jullie 3 foto's van de ene beheerdster te zien, en de andere 3 foto's van de andere beheerdster. Hope you like!

Als eerste kwam ik deze super leuke trui tegen. De trui op zich is super simpel maar doordat er studs op de schouders zijn krijgt het meteen wat speciaals!
 
Ook al is het weer er nog lang niet voor, dit kort broekje zou ik super graag willen hebben. Ik vind het vooral leuk dat het broekje aan de bovenkant iets donkerder is dan de benedenkant. Soort ombre effect!
 
Dan iets van sieraden. Ik vind ear-cuffs echt super vet uit zien. Alleen zou ik het zelf nooit durven dragen. (Inmiddels heb ik een ear-cuff!)
 
Dan nu de 3 items van de andere beheerdster:
 
Toen ik dit leren jasje zag was het echt van: ''OMG I want that!''. Dit soort jasje zou ik echt iedere lente-dag dragen. Love it!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Qua sieraden ben ik echt al lang opzoek naar een ''kruisjes'' ring. Ik vind zulke ringen echt super handig om een outfit een beetje op te leuken. Maar tot nu toe ben ik nog steeds geen leuke ''kruisjes'' ring tegengekomen, helaas.
 
 























En tot slot nog een paar awesome schoenen. Nu we steeds dichter bij de lente komen, ben ik helemaal dol geworden op deze knal-roze Vans. Ze zijn echt super leuk! En misschien, wie weet, ga ik ze nog kopen.
















 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten