vrijdag 1 maart 2013

Essence LongLasting Eye Pencil 05 C'est La Vie

Ik heb vandaag een hele leuke review voor jullie. Namelijk over een zilver, shimmery en budgetproof oogpotlood van Essence. Essence heeft veel verschillende kleurtjes in hun oogpotloden-assortiment. Bij Kruidvat zag ik het zilvere oogpotlood van Essence liggen, en natuurlijk heb ik het gekocht. Hierover dus vandaag een review. Hope you like!

















Ik draag niet echt graag veel verschillende kleuren oogpotlood op mijn waterlijn. Ik vind het er al gauw een beetje ''clown-achtig'' uitzien. Natuurlijk is dit niet bij alle oogpotloden zo. Maar ik draag liever oogpotloden in een kleur als basis voor onder de oogschaduw, of als een klein accentje in een ooglook. Dit doe ik dus ook met dit oogpotlood van Essence.











De kleur is een zilvere, super mooie glimmende kleur. Heel erg mooi voor onder ooglooks voor bijvoorbeeld een feestje. Ook kan je natuurlijk een minder opvallende look maken met dit oogpotlood, dit doe je door een klein accentje aan te brengen. Dit geeft een heel mooi effect.




















Hoe lang houdt dit oogpotlood? Lang, maar dan ook echt lang. Ik merk wel dat het oogpotlood op de waterlijn al sneller verdwijnt dan als ik het in een gewone look verwerk. Het oogpotlood is erg romig maar zodra je 'm heb opgebracht, wordt hij droog en heel longlasting. Dit drogen van het oogpotlood is geen vervelend gevoel. Het is dus waar wat op de verpakking staat: ''LongLasting.''

Ook de verpakking is erg handig gemaakt, je kan het oogpotlood namelijk uitdraaien. Het enige nadeel is dat er moeilijk slijpers voor oogpotloden verkrijgbaar zijn in zulke kleine maten. Maar voor de rest heb ik niks te klagen.




















Een goed product voor weinig geld, wat wil je nog meer? Hij kost €1,59.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten