woensdag 27 februari 2013

Garnier Hand Intensive 7 Days Hand Cream Repairing Honey

Brrrr, het is en blijft helaas koud buiten. Mijn handen worden met name in de winter ontzettend droog, wat natuurlijk heel vervelend is. Ik zocht al een tijdje een goede handcrème die snel intrekt, en mijn handen, nagels en nagelriemen goed verzorgd. En ik heb een handcrème gevonden die flink in de buurt komt van al mijn eisen, haha! Hope you like!

















Deze handcrème is van Garnier (Hand). De handcrème belooft goed in te trekken, je handen, nagels en nagelriemen goed te verzorgen. Dit is inderdaad waar. Sinds ik deze handcrème gebruik, merk ik vooral dat mijn nagelriemen lekker zacht aanvoelen.
















Als je de handcrème op je handen aanbrengt, voelt het echt als een hele dikke crème. Ik vergelijk het altijd met crèmespoeling.Want crèmespoeling is ook heel dik en creamy, maar uiteindelijk verzorgt het je haren, en maakt het je haren lekker zacht. Dit doet deze handcrème ook, dus vandaar vergelijk ik het altijd met een crèmespoeling.
















Deze handcrème vind ik vooral heel lekker om even tussendoor op te doen. De geur is ook erg lekker! Dit zal komen door de honing-extracten die erin verwerkt zijn, maar hij ruikt niet erg naar honing. Gewoon een heel licht vleugje.
















(Niet schrikken als je witte korreltjes op mijn hand ziet, ik had namelijk ook product-foto's van een scrub gemaakt, waar ook nog een review van komt. Vandaar dus die witte spikkeltjes op mijn hand, sorry!)

Deze handcrème is ontzettend voordelig bij.... DE ACTION! Ik was in de Action en kwam deze handcrème tegen, hij verdween meteen in mijn mandje en kostte €1,49. Super voordelig! En bovendien een echte aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten