zaterdag 16 februari 2013

Stash 1: Mijn Body Butters Van TBS

Ik ben echt dol op body butters. En dan met name de body butters van The Body Shop (TBS). Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn als ik een stash-artikeltje maakte waarin ik al mijn body butters van TBS laat zien + bij iedere body butter een mini-review. Van de ''Stash'' rubriek zul je trouwens de komende tijd op FOB meer kunnen verwachten. Hope you like!





















Laten we beginnen met de Blueberry Body Butter. Echt een heerlijke, sterk ruikende, zoete, fruitige geur. Deze Body Butter is geen harde boter, maar meer een soort creamy, harde bodylotion. Ik gebruik deze body butter graag als het lekker weer is. Echt een aanrader, heerlijk! (€ +- 16,00)








































Dan gaan we verder met een andere heerlijke geur. Brazil Nut. Deze geur ruikt heel natuurlijk, waardoor ik hem zeer kan aanraden aan mensen die niet zo van sterke, zoete, fruitige geuren houden. Dit is een iets hardere boter. Niet echt keihard, maar wel moeilijker ''in te drukken.'' Ook deze is weer een echte aanrader! (€+- 16,00)








































En dan sluiten we af met mijn favoriet! Chocomania Body Butter! Jeetje, wat een heerlijk geur en substantie heeft deze body butter. Hij ruikt dus serieus gewoon naar chocolade! Hoe geweldig is dat? Deze boter is echt een keiharde boter, je moet hem goed ''indrukken'', en dan schiet de rest van de bodybutter omhoog. Heerlijk. (€+- 16,00)






































Ook heb ik een body butter opgemaakt. Namelijk de Shea Body Butter. Dat was mijn eerste body butter van TBS. Zo jammer dat hij op is! Maar goed, zo zie je wel dat ik het product heel fijn vond. Ook deze body butter ruikt heel natuurlijk en is zeker weten aan te raden! (Ik heb deze foto niet zelf gemaakt want ik had geen productfoto's meer van de Shea Body Butter, deze foto is dus van internet) (€+- 16,00)





















Zoals je kunt zien vind ik de body butters van TBS echt heel fijn. (De beste body butters die ik tot nu toe heb gehad!) Ze zijn nogal aan de prijzige kant, maar geloof me, zodra je er eentje hebt geprobeerd, kun je niet meer zonder!

Ik hoop dat jullie mijn body butter stash leuk vonden. En wie weet komen er wel nog meer ''Stash'' rubrieken voorbij op FOB. Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten