zondag 17 februari 2013

Makeup Sponge By H&M

Iedereen kent ongetwijfeld wel de beautyblender. Een klein lichtroze eitje waar je je foundation mee kan aanbrengen. Ik heb helaas geen beautyblender, want ik ben niet zo van het bestellen van beautyproducten via internet. Ik moet echt een product gezien hebben voordat ik het koop. Vandaar heb ik dus geen beautyblender. Maar gelukkig, er zijn ook genoeg dupes te vinden van de beautyblender. Ik was in de H&M Beauty, en zag een dupe hangen. Ik besloot hem te kopen om te testen voor FashionOrBeauty. Belangrijk: DIT IS GEEN VERGELIJKING OF BATTLE MET DE BEATYBLENDER, DIT IS EEN GEWONE REVIEW!






















De Makeup Sponge van H&M heeft een aparte vorm. Beneden is hij dik, in het midden is hij wat smaller (dit is om hem makkelijk te kunnen vasthouden) en bovenaan de sponge zit een puntje waarme je makkelijk de foundation onder je ogen en dit soort gebieden op je gezicht kunt aanbrengen.




















Ik dacht eerst dat deze tool heel hard aan zou voelen. Echt zoals een spons. Maar dit is echt HELEMAAL niet zo! Hij is juist ontzettend zacht en voelt heel lekker aan op je gezicht. Ook kun je hem heel makkelijk induwen. (Maarja, dat kan eigenlijk iedere spons, haha!)




















Hoe gebruik je deze sponge?
Deze sponge gebruik je op een aparte manier, je moet hem namelijk nat maken onder de kraan, of onderdompelen in een bakje met water. Daarna wring je het overtollige water en vocht uit, zodat je een licht vochtige spons overhoud. (Nadat de spons vochtig is gemaakt, gaat hij 'groeien' en word hij dus groter) Dan breng je je BB-cream of foundation aan op je gezicht en kun je beginnen met het blenden van je BB-cream of foundation. (Op deze foto is hij een aantal keren gebruikt)




















Wat vind ik ervan?
Sowieso vind ik het al echt een pluspunt dat de spons heel lekker zacht en bouncy is. Dit is ook natuurlijk veel beter voor je huid.




















Deze Makeup Sponge is te koop bij H&M (Beauty). En kost maar 2,95.





















Pluspunten:
-Zachte en bouncy spons.
-Brengt makkelijk aan.
-Geeft een natuurlijk effect, geen pancake effect.

Minpunten:
-Zodra de spons nat is, gaat hij een beetje chemisch ruiken.

Dit was de review. Ik kan de blender aanraden, op dat ene minpuntje na.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten