maandag 18 februari 2013

Swatch: Rimmel London PRO Professional Finish 312 Ultra Violet

De laatste tijd ben ik weer helemaal into the nagellak. En dan al helemaal de wat fellere lentekleurtjes. En aangezien het artikel: ''Swatch Catrice Nail Laquer Caught On The Red Carpet'' erg vaak bekeken is, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om nog een keer een swatch te maken, maar dan van een wat fellere nagellak die geschikt is voor de lente. Dus ik heb mijn nagels gelakt, er foto's van gemaakt, en nu zien jullie dit in een artikeltje. Hope you like!






















Deze kleur is van Rimmel London. Het is een super mooie paarse pasteltint. Heel erg geschikt voor de lente!
Het kwastje is erg groot en breed, waardoor je dus je hele nagel in 1 keer kan lakken. Super handig!





















Ik vind de nagellak van Rimmel Londen heel erg fijn. Ze blijven op mijn ontzettend slappe nagels, heel goed zitten, en chippen pas na ongeveer 4 dagen. Als je dus sterke nagels hebt, chipt deze nagellak dus waarschijnlijk pas ongeveer na een week.




















Ga zeker even kijken bij het Rimmel London nagellakschap. Ze hebben veel keuze uit kleurtjes en zijn super fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten