zondag 1 september 2013

NOTD Essence Colour & Go 147 Miss Universe

Wat een spacy lakje! Holografisch, groen, blauw, glitter? Essence heeft een lakje dat al deze net genoemde dingen bevat. Goed, sorry voor dit gekke begin van het artikel. Vandaag heb ik voor jullie een NOTD van een te gek lakje: Essence Colour & Go 147 Miss Universe!





Ik snap de naam van dit lakje maar al te goed. ''Miss Universe''. Dit lakje is zo apart en bijzonder. Ik heb
geen enkel lakje in mijn nagellakstash die zo apart is. Ik ben er ook nog steeds niet uit of dit lakje nu groen met blauwe glitter, of blauw met groene glitter is. Mijn broer dacht dat het blauw was, haha. Maar goed, mijn broer heeft geen verstand van nagellak of beauty of dat soort dingen (of course!)

Ik vind dat Essence in de loop van de jaren de lakjes heel goed verbeterd heeft, de textuur is fijn, en vooral het kwastje werkt super goed. Het lakje droogt ook super snel, daar stond ik echt een beetje van te kijken. Wel blijven de lakjes van Essence over het algemeen niet lang zitten bij mij, maar dat is niet erg, want geen enkel merk nagellak blijft lang op mijn nagels zitten. Behalve de lakjes van Herome. Die blijven namelijk ongeveer vier dagen op mijn nagels zitten.

Ik zou echt niet weten hoe ik de kleur van dit lakje zou moeten omschrijven. Blauw met groene glitters, en heel spacy, galaxy. Heel apart.

Mijn nagels zonder iets:

 Mijn nagels met 1 laagje (lichte paniek):



Na twee laagjes (op de eerste foto heb ik twee laagjes op mijn pink)






 Na drie laagjes (het uiteindelijke resultaat):












Ik vind dit lakje vooral super mooi in de herfst en het najaar. En als ik nu naar buiten kijk, denk ik dat de herfst maar al te gauw Nederland zal bereiken.

Eindcijfer:
8,0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten