vrijdag 30 augustus 2013

So Me Eye Roll-On + Cafeine + Vitamin B5

Voor ik dit artikel begin... Het Instagram account van FashionOrBeauty staat online! Je vind ons op Instagram onder: ''fashionorbeauty''. Volg ons, het is gratis :) !

Goed, verder met het artikel. Ik was laatst even snel bij de Action binnengelopen onder het mom van dit product dat ik nu voor jullie ga reviewen te gaan kopen. Dit is een product van So Me. Dit merk is alleen bij Action te krijgen. De andere beheerdster van FOB had al eens eerder een BB-cream van het merk So me, hier was ze niet zo tevreden over. Maar ik besloot het merk nog een kans te geven.




















Dit is hem dan. De So Me Eye Roll-On + Cafeine + Vitamin B5. Wat een lange naam, haha! De functie van dit product is de zogenoemde 'puffiness', ook wel gezwollen ogen te laten verdwijnen, en je ogen op te frissen. Ik heb erg veel last van gezwollen ogen, ookal ben ik pas 14 jaar. Het is vooral heel erg als ik pas wakker ben.


















Wat is dit voor product?
Het product is een roller/stick met een bolletje waarmee je makkelijk onder je ogen het product kunt aanbrengen. Op het bolletje zit een plakkerig product, dat je dus aanbrengt onder of op je oog.
De stick is makkelijk vast te houden, en het bolletje beweegt soepel over de huid. Als je hem voor het eerst gaat gebruiken, is hij heel stroef. Rol hem dan even over je hand tot hij heel soepel rolt.
In het product zit cafeïne en vitamine B5 verwerkt, wat dan zou moeten helpen tegen gezwollen ogen. 


































De roller waar je het product mee aanbrengt. Op deze roller zit dus het product.



















Hoe gebruik je dit product?
Heel simpel, rol de stick onder of op je oog, of beter gezegd, op de plekken bij je oog waar je oog gezwollen is. Wanneer je dit hebt gedaan, laat je het product even intrekken. Blijft het product nog even plakkerig? Klop dan voorzichtig met je ringvinger de overgebleven resten product in op je huid.


Mijn mening over dit product:
Het product is dus bedoelt om het gezwollen uit je ogen weg te halen. Ik heb dit product iets meer dan twee weken getest. Ik merk niet echt verschil na het aanbrengen wat gezwollenheid of donkere kringen onder mijn ogen betreft. Deze worden niet minder door dit product. Wat ik wel merk is dat dit product heel erg verfrissend is wanneer je ogen heel moe aanvoelen. Het pept je ogen echt even op, en maakt je ogen klaar voor je concealer (als je die onder je ogen gebruikt). Het laat je ogen echt even frisser aanvoelen. Je ogen voelen niet meer zo moe aan. Het product voelt ook heel verkoelend aan op je ogen. Dit komt waarschijnlijk door het bolletje dat van een soort metaal is gemaakt. Het bolletje voelt heel koud aan op je ogen, ideaal voor in de ochtend als je pas wakker bent, en je ogen wel even een oppepper kunnen gebruiken.
Ik merk dus geen verschil in gezwollenheid of donkere kringen onder mijn ogen, dat is opzich wel jammer. Ook merk ik niet echt dat de cafeïne en de vitamine B5 verschil maken.






































Prijs:
€1,19 per stuk

Aanrader?:
Als je echt opzoek bent naar een product dat gezwollenheid van je ogen weghaalt, dan is dit product niet echt geschikt voor jou, helaas. Want So Me belooft dit wel, (zie bovenstaande foto!) Als je het goed genoeg vind dat dit product je even een oppepper na een lange dag, of het begin van de ochtend geeft, dan kan ik jou dit product wel van harte aanraden!

Eindcijfer:
6,5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten