woensdag 17 juli 2013

TAG: Get To Know Us Better!

 
Het is nog niet heel lang geleden dat we een TAG hebben gedaan, maar vandaag kwamen we weer een leuke TAG tegen die we toch graag wilden doen. Het zijn namelijk vragen waardoor je ons beter leert kennen. We hebben hem allebei ingevult voor jullie! :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
Zoals jullie weten zijn we met z'n tweeën de beheerdsters van FOB. Dus hebben we allebei de vragen ingevult. Vandaar dat er twee antwoorden staan met als naam: ''Beheerdster 1'' of ''Beheerdster 2''.
Vraag 1: Geboortejaar?
 
Beheerdster 1: Ik ben geboren in 1999.
Beheerdster 2: En ik ben geboren in 1998.

 
Vraag 2: Hoe lang ben je?
 
Beheerdster 1: Ik ben 1.69 meter.
Beheerdster 2: Ook  ík ben 1.69 meter, haha.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vraag 3: Wat zou je op dit moment graag willen?
 
Beheerdster 1: Op dit moment zou ik graag willen, dat ik na de vakantie, al vanaf het begin van het schooljaar hard ga leren en goede cijfers ga halen.
Beheerdster 2: Een hond, haha, en natuurlijk voor altijd gezond en gelukkig zijn.

 
Vraag 4: Waar ben je bang voor?
 
Beheerdster 1: Ik ben echt doodsbang dat er iets gebeurd met mijn familie of vrienden. Ook ben ik nogal bang voor haaien, het zijn zulke enge dieren!
Beheerdster 2: Opzich ben ik niet echt bang voor iets, ja natuurlijk zoals de andere beheerster ook, dat familie en vrienden iets overkomt, maar bijvoorbeeld qua dieren niet echt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vraag 5: Heb je je rijbewijs?
 
Beheerdster 1: Nope, ik heb geen rijbewijs.
Beheerdster 2: Nee, helaas niet. Zou wel fijn zijn.
 
 
Vraag 6: Wil je ooit gaan trouwen?
 
Beheerdster 1: Ja ik denk dat ik later wil gaan trouwen, maar ik heb nog laaang de tijd om me te bedenken!
Beheerdster 2: Ik weet het nog niet zeker, ik zie het later wel.

 
Vraag 7: Draag je een bril?
 
Beheerdster 1: Nee ik draag geen bril.
Beheerdster 2: Ik heb lenzen, maar heel afentoe draag ik mijn bril. Meestal in de ochtend.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vraag 8: Wat voor kleur/lengte haar heb je?
 
Beheerdster 1: Ik heb lichtblond haar, tot over mijn schouders. Ik had ze eerst langer, maar ik ben pas bij de kapper geweest, nu laat ik mijn haar weer groeien.
Beheerdster 2: Ik heb lang donkerbruin haar.

 
Vraag 9: Met hoeveel kussens slaap jij?
 
Beheerdster 1: Heel simpel, gewoon met één kussen.
Beheerdster 2: Met 1, soms met helemaal geen, haha.

 
Vraag 10: Ben je een ochtend of een avond persoon?
 
Beheerdster 1: Eigenlijk geen van beide, ik ben altijd actief, zowel in de ochtend als in de avond.
Beheerdster 2: Sowieso een avondpersoon, ik heb een hekel aan vroeg opstaan.

 
Vraag 11: Heb je een accent?
 
Beheerdster 1: Nee zo ver ik weet niet.
Beheerdster 2: Nope.

 
Vraag 12: Ben je verlegen?
 
Beheerdster 1: Nee ik ben niet echt verlegen.
Beheerdster 2: Als ik iemand pas leer kennen wel, maar als ik iemand echt heel goed ken totaal niet.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vraag 13: Ben je geordend of rommelig?
 
Beheerdster 1: Oke, ik ben dus nogal rommelig. Vroeger was het nog erger, maar het gaat steeds beter! Wel ben ik perfectionistisch op het gebied van bijvoorbeeld artikels. Ik hou ervan als alles netjes opgebouwd is, en alles zonder spellingfouten geschreven is. Maar alsnog blijf ik rommelig.
Beheerdster 2: Rommelig haha, alhoewel ik graag geordend zou willen zijn.
 
Dit was dan alweer de TAG! We willen jullie heel erg bedanken voor het lezen, fijne zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten