vrijdag 19 juli 2013

Playboy Play It Lovely.. Bodylotion

En jawel hoor, het is ook eens mooi weer in Nederland. Elke dag lekker zonnen en zwemmen, maar van al dat gezon wordt onze huid natuurlijk super droog. Dus is het fijn om een lekkere body lotion in huis te hebben. Daarom dit artikel over de Playboy Play It Lovely Body Lotion.

 






















Waarschijnlijk ken je ze wel al, de parfums van Playboy, zo zijn er onder andere de geuren: Play Lovely, Play Sexy, Playboy Pin Up, etc. Maar ook heeft Playboy deo's, en dus ook body lotions. Persoonlijk ben ik erg fan van Playboy en heb ik zelf ook de parfum, deo en bodylotion. Ze bevallen me allemaal erg goed!

 
De geur van de body lotion is vrij zoet. Als ik de body lotion ruik, laat het me altijd aan de vakantie van een jaar terug in Griekenland denken. Ook zeker een pluspunt is dat de body lotion echt snel intrekt, je smeert hem op, en na 1 of 2 minuten is hij helemaal ingetrokken. Ook laat hij geen plakkerig laagje achter. Daar heb ik echt een hekel aan.


























Ik heb deze body lotion bij de Action gekocht. Hij zat in een pakket met die deo en parfum die ik dus heb. Volgens mij betaal je voor het hele pakket rond de 5 euro. Dat is echt heel goedkoop. Hiervóór had ik de parfum gekocht bij Kruidvat, en hij ruikt precies hetzelfde als de parfum die in het pakket van de Action zit. Ik weet niet meer hoe duur het pakket van Kruidvat was, ik dacht rond de 13 euro, dus je kunt nagaan hoeveel verschil dat is met het pakket van de Action.
Het gehele pakket van Action
 



















Ik weet niet of ze deze body lotion ook los verkopen. Is me nog nooit ergens opgevallen eigenlijk. Kortom: Er zijn eigenlijk geen nadelen aan deze body lotion. Alleen zit er natuurlijk (zoals in iedere geur van Playboy) parfum in, en voor de gevoelige huid is dit dus een minpunt. Maar al boven al, een aanrader dus!


EINDCIJFER: 8,0



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten