zaterdag 15 december 2012

Classic Lady Eau de Parfum Van Action

Een standaard cadeau is parfum. En zeker met de feestdagen. Maar niet iedereen heeft genoeg geld voor een parfum van 50,00 EURO. Ik ben op zoek gegaan naar een goedkopere parfum, die betaalbaar is en ook nog eens lekker ruikt. Die parfum ben ik tegengekomen in de Action. Ben je benieuwd over welke parfum ik het heb? Lees verder!





















De parfum heet Classic Lady en is te koop bij Action voor 2,79 EURO. Deze parfum is erg goedkoop, maar blijft lekker lang zitten.

De verpakking waar de parfum inzit is van lichtroze glas, en ziet er erg mooi uit. Ook de dop is echt leuk. Je zou echt niet denken dat de parfum zo goedkoop was.

De parfum bevat 100 ml, en je kunt er dus erg lang mee doen.



























De geur is vrij zoet, maar wel iets aan de sterkere kant, maar hij is wel goed draagbaar. Hij kan het hele jaar door gedragen worden. Doordat de geur zo draagbaar is, is het een heel leuk cadeau om te geven met de feestdagen.

De parfum is een tikkeltje sterker dan een gemiddelde parfum maar wel makkelijk draagbaar. Persoonlijk zou ik deze parfum als avondgeur dragen, maar voor mensen die van een sterkere parfums houden, is deze heel geschikt als alledaagse geur. Sinds ik deze parfum heb, ben ik er helemaal verliefd op!

Een echte budget anrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten