zondag 25 november 2012

Gosh Bronzing Shimmer Powder 001 Bronze

Een tijdje terug kocht ik een bronzing powder van Gosh. Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie bronzing powder met een lichte shimmer erin. En wauw, wat ben ik verrast!

 

















Ik ben echt verrast hoe ontzettend mooi deze bronzing/shimmer powder is! Over de powder zitten gouden glitters verwerkt. Deze gouden glitters geven een mooie glow op je wangen.

De bronzing/shimmer powder kost 9,99 EURO en is o.a verkrijgbaar bij Kruidvat.
Als je op zoek bent naar een bronzing/shimmer powder met een mooie gouden gloed, dan is deze powder echt iets voor jou.

De powder is een echte aanrader, zeker nu de feestdagen eraan komen. De gouden glitters geven de powder een mooie, warme gloed.
Ik ben erg tevreden over dit product.

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten