zondag 21 juli 2013

Have A Lovely Holiday!

Dit artikeltje is niks bijzonders. Momenteel zit ik ( een van de beheerdsters van FOB) in Frankrijk, nu weet ik niet of als jullie dit artikel lezen, ik dan nog steeds in Frankrijk ben. Maargoed, daarover gaat dit artikeltje natuurlijk niet. Ik heb een paar artikeltjes vooruit geschreven, en de andere beheerdster schrijft ook nog gewoon artikels voor jullie. Ik wilde in dit artikel, ook namens de andere beheerdster van FOB, jullie een hele mooie, zonnige, bruinbakkende vakantie toewensen! Fijne zomervakantie, en op FOB komen gewoon artikels online. Geniet van jullie vakanties en denk maar even niet aan school. See you soon on FOB! Ook wil ik even mijn excuses aanbieden dat geen eens een plaatje bij dit artikel staat, maar dat komt doordat ik dit artikel op mijn mobiel schrijf, en dan kun je geen plaatjes invoeren. Maar ik wilde toch even een artikel voor jullie schrijven. Zo, nu is mijn artikeltje echt klaar. Have a lovely holiday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten