vrijdag 12 juli 2013

Garnier Ambre Solaire After Sun

Jippie, nu het weer goed is in Nederland, althans nu ik dit schrijf is het weer rot weer in Nederland maar daar gaat het even niet om, gaan we weer lekker bruin bakken in de zon. Maar, goed insmeren met SPF alleen, helpt niet goed genoeg om je huid goed in evenwicht te houden na een dagje zonnen. Je zult een stapje verder moeten gaan: aftersun gebruiken!



















Wat is aftersun precies?
Nou, aftersun is een product dat er voor zorgt dat je huid weer gehydrateerd, verzorgd en verkoelt word na een dagje zonnen.Vaak denken mensen dat alleen SPF smeren genoeg is om de huid te beschermen tegen de zon. Dat is echter niet helemaal waar. Je hebt je huid wel beschermt tegen de zon, maar na het zonnen kan je huid flink uitgedroogd worden, en dat willen we natuurlijk niet. Dus gebruik je een aftersun om je huid weer lekker in balans te brengen.

Over de Garnier Ambre Solaire After Sun:
De flacon is gewoon een simpele lichtblauwe spuitflacon. De flacon is makkelijk vast te houden, en het pompje duwt makkelijk in. De geur is een beetje zoet met een vleugje fris erdoor heen, wat zeker geschikt voor de zomer. Ook zit er cactusextract in het product verwerkt, dat heel fijn werkt om je huid mee te verkoelen.


















Ingrediënten: 




















Hoe werkt de Garnier Ambre Solaire After Sun?
De aftersun zit in een spuitverpakking. Het is dus geen crème of iets dergelijks, nee, het is echt een soort mist die je op je huid sprayt. Je sprayt dus de mist op je huid en smeert dit goed in op je huid. Je zult merken dat de aftersun snel intrekt. En voila, zo werkt 'ie!




















Wat doe de Garnier Ambre Solaire After Sun voor mijn huid?
Waar ik altijd last van heb is als ik een dagje in de zon heb verbracht, dat mijn huid, ongeacht met welke SPF ik heb gesmeerd, nogal droog aanvoelt. Ik heb dan echt een product nodig dat mijn huid goed hydrateerd. Ook vind ik het altijd fijn als mijn huid door een aftersun lekker verkoelt word. Zodra je de aftersun van Garnier opspuit, voelt het heerlijk verkoelend aan op je huid. En nadat ik de aftersun goed heb ingesmeerd, en ongeveer een minuutje heb gewacht, is de aftersun helemaal ingetrokken. Vanaf dat moment zie ik een gezonde huid. Mijn huid voelt zacht, en mijn huid ziet er ontzettend goed gehydrateerd uit. Mijn huid glanst er zelfs een beetje van! Nee, een standaard aftersun is dit zeker niet, veel fijner! Let op, nu komt er wel helaas nog een klein nadeel. Ik heb namelijk gemerkt dat, als ik de aftersun op mijn gezicht spray, dat ik er dan helaas toch echt een paar kleine onzuiverheden van krijg. Dit vind ik zo zonde! Maar op mijn lichaam echter, merk ik helemaal niks, en mijn huid reageert voor de rest super op deze aftersun!




















Mijn mening:
Tja, ik weet niks aan te merken op dit product. Natuurlijk wel een beetje jammer van die kleine onzuiverheden op het gezicht, en ik weet zeker dat dat door de aftersun komt, want ik heb hem een tijdje getest (ook op mijn gezicht) en de onzuiverheden bleven terug komen. Toen ik stopte met dit product te gebruiken, verdwenen de onzuiverheden meteen.  Maar deze aftersun voor mijn lichaam, mijn complimenten aan Garnier!


















Eindcijfer:
8,0

Zoals jullie misschien hebben gemerkt zijn we begonnen met een andere manier van artikels schrijven. Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, ook als jullie de nieuwe manier niet goed vinden! Ik wil jullie heel erg bedanken voor het lezen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten