donderdag 11 juli 2013

Mijn Favoriete Haarproducten Van Het Moment

Het leek me wel eens leuk om een keer een paar producten te laten zien die ik vaak gebruik op het gebied van haarverzorging. Ben je benieuwd? Lees dan vooral verder!






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om te beginnen: mijn shampoo. Deze shampoo gebruik ik bijna dagelijks. De shampoo is van Syoss en hij bevalt me eigenlijk heel erg goed. Het is een grote fles van 500 ml, en je doet er echt heel lang mee. De geur is erg zoet, je moet er dus van houden, maar persoonlijk vind ik zoete shampoo altijd wel lekker. Ook de kleur van de shampoo is natuurlijk leuk haha! Deze shampoo zorgt ervoor dat je haar een 'glans' krijgt. En eerlijk gezegd, werkt dat ook. Zeker een aanrader!

 










 














Dan over naar de volgende aanrader, haha. Dit product is een lotion voor je haar. Het is bestemd voor droog en beschadigd haar. Je pompt 1 keer een klein beetje in hand. Het is een olie, als je er te veel van gebruikt, kan je haar er vet van worden en dat wil je natuurlijk niet. Als je de druppel olie op je handen hebt, verdeel je het over je handen en daarna verdeel je het op je droge haren. Niet uitspoelen! De geur van het product is trouwens ook lekker. Het laat me altijd denken aan als je pas van de kapper terug komt, haha. Ik heb het product zelf bij mijn kapster gekocht, ik weet niet of je het ook gewoon in de supermarkt kan kopen.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dan twee crèmes van Andrélon. De eerste crème is Verrassend Volume. Deze is voor slap en futloos haar. Het zorgt dat je haar er voller uitziet en het brengt stevigheid in je haar. Verdeel 2 pompjes over je handdoekdroge haar. Voor meer volume kun je het daarna nog föhnen, ook dit product niet uitspoelen! Dan de tweede, die is voor glad & steil haar, het helpt tegen eigenwijs en pluizighaar. Ook dit breng je precies hetzelfde aan zoals het eerste product: Verrassend Volume. Ik ben erg te spreken over deze producten. Ze werken allebei erg goed. Zelf heb ik Verrassend Volume vaker gebruikt dan glad & steil. Dit omdat ik van mezelf al wat steil, en vooral dun haar heb.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En dan nog een product om volume mee te creëren. Maar deze is dan van het merk Wellaflex. (De haarlak van wellaflex is ook aan te raden!). Het is een mousse die je aanbrengt op je vochtig haar, en daarna föhnt voor volume. En het werkt echt goed! Je krijgt er gelijk voller haar van. Je hebt verschillende sterktes, zelf heb ik sterkte 2 en die werkt zelfs al goed!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dat waren mijn favoriete haar producten op dit moment! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :) !



 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten