zaterdag 17 november 2012

Tag: Dit Of Dat

Ik was al een tijdje opzoek naar een leuke tag. En eindelijk, na lang zoeken, heb ik er eentje gevonden, namelijk:
Dit Of Dat Tag!
De tag kort samen gevat is dus dat er steeds 2 dingen komen, en dan moet je één van die twee kiezen. Hopelijk vinden jullie het leuk!
 
 
 
 
 
 
 
 
Make-up:
Blush of bronzer? Dan ga ik toch voor de blush, het geeft een schattig effect.
Lipgloss of lipstick? Liever lipgloss, ik weet niet waarom, maar persoonlijk vind ik lipgloss mooier!
Eyeliner of mascara? Dan ga ik voor mascara! Eyeliner gebruik ik bijna nooit. Mascara geeft een mooi effect aan je ogen.
Foundation of concealer? Toch liever foundation, puur omdat foundation een mooie dekking geeft.
Neutraal of kleur? Ik hou niet zo van felle kleuren, ik ga voor neutraal. Voor feestjes vind ik een beetje kleur niet erg, maar gewoon overdag niet.
Kwasten of sponsjes? Ik kies 100% zeker voor kwasten! Sponsjes vind ik onhandig werken.
Nagels:
Essence of Catrice? Zeker Catrice! Catrice is 1 van mijn favoriete merken, en zeker op het gebied van nagellak!
Lange of korte nagels? Lang! Ik wil het liefst mijn nagels zo lang mogelijk hebben, helaas lukt dat niet altijd, ze breken zo snel af.
Met nailart of zonder nailart? Nailart vind ik zeker leuk, maar ik kies toch zonder nailart. 
Body:
Parfum of bodyspray? Parfum is net wat sterker dan bodyspray en vind ik daarom fijner.
Bodylotion of bodybutter? Ik hou van bodybutters, vooral die van de BodyShop. Ik kies dus voor bodybutters.
Douchegel of zeep? Zeep vind ik niet fijn om mee te douche, dus zeker weten douchegel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten